Лесно совладајте го теренот со комплетно новиот Renault MASTER

Откријте ги нашите решенија за погон.

Мотор

Подобрени перформанси и ефикасност!
Комплетно ја променивме понудата на моторот на новиот Renault MASTER. Ние нудиме поголема моќност и вртежен момент (до 400 Nm и 180 КС), како и подобро и подинамично забрзување. Загарантирана безбедност и задоволство при возењето - дури и со полн товар!

Победник во секоја битка: зголемената моќност и вртежниот момент се достапни со помала потрошувачка на гориво. Благодарение на придобивките од Twin Turbo технологијата се постигнува помала потрошувачка на гориво до 1 l / 100 km (во споредба со NEDC *).

Комплетно новиот MASTER е исто така достапен во EuroVId  погон на задните тркала, прегради за превоз на тешките товари верзија Grand Volume.

* Од месец Септември 2018 година, сите нови возила се овластени со сертификат WLTP. Околу потрошувачката на гориво и нивото на емисија, NEDC е предходниот протокол кој се разликува од држава во држава.           

    
AdBlue®
Технологијата SRC * ги разложува емисиите од дизел мотори и азотен оксид (NOx) во безопасни гасови. Технологијата AdBlue® гарантира дека моторот dCi ги исполнува новите регулаторни стандарди кои се поригорозни, со што перформансите на возилото и економичноста на потрошувачката на гориво остануваат непроменети. Течноста AdBlue® не смее да се меша со горивото, се истура во специјален резервоар од 28 литри кој е секогаш лесно достапен.

AdBlue® е достапен на повеќето бензински пумпи. Возилото Ве предупредува кога треба да се наполни со течност AdBlue®. **         

* SCR / Selective Catalytic Reduction - селективна каталитичка редукција.

** Потрошувачката на течности AdBlue® зависи од условите на возилото, опремата и стилот на возење.
    

ТРАНСФЕР НА МОЌНОСТ

Погон на предните тркала (FWD) наспроти погонот на задните тркала (RWD)
Секое погонско решение има свои предности. Верзијата на предните тркала Renault MASTER дава предност на дозволената вкупна маса на возилото и патниот транспорт. Верзијата на погонот на задните тркала е дизајнирана да носи тешки товари и е прилагодена на сите типови терени.
Renault MASTER со погон на предни тркала
Комплетно новиот Renault MASTER FWD со низок праг на оптоварување, дава предност на дозволената бруто тежина на возилото и патниот транспорт.

Негови предности:       

  • Едноставно товарење, благодарение на еден од најниските прагови за пристап во оваа класа
  • Поголем простор за товар заради поголемата висина како и екстремно нискиот праг  
  • Дозволена вкупна маса на возилото (DSM) до 3,5 тони (категорија B)
  • Поголемо задоволство при возењето
  • Намалена потрошувачка на гориво на подолги растојанија како и на пократки транспорти на товар,
  • 3 компактни должини: L1, L2, L3 со употреблив волумен до 14,8 m³         

       
Renault MASTER со погон на задни тркала
Комплетно новиот MASTER RWD со поголем капацитет за оптоварување, влечни и теренски капацитети е вашиот најдобар придружник за транспорт на тешки товари особено на груб терен.

Негови предности во однос на теренскиот капацитет:      
  • Поголемо максимално оптоварување на задната оска
  • Повеќе компатибилни комплементарни прилагодувања
  • Достапно во верзии L3 и L4: должина од 4 m до 17 m³    
  • До 500 кг поголем капацитет за влечење
  • Дозволена вкупна маса на возилото (DSM) од 3,5 тони на 4,5 тони   


Негови придобивки во однос на погон и приоѓањата: 

  • Подобро приоѓање на потешки терени, стрмни падини и неуреден терен, ова спречува ризик од заглавувања на несакани места.
  • Подобрена способност да се надминат пречките
  • Опционално диференцијално заклучување
  • Опционални двојни тркала за подобар зафат и поголемо оптеретување на задната оска      

Погон

Extended Grip
Extended Grip (сериски)
Овој систем против пролизгување на погонски тркала, кој е достапен како дел од сериската опрема на новиот Master, ви нуди оптимално „лежење“ на патот.
Подобрено „лежење“ на патот
Подобрен зафат (опционално)

Подобрената технологија за контрола му дозволува на возилото да го задржи или зголеми својот зафат додека управува со тркалата. Оваа технологија како алтернатива на системот за погон на четири тркала (кога не е потребен капацитет надвор од патот), вклучува делумно диференцијално заклучување и подолг клиренс на земја, што обезбедува целосна употребливост на возилото дури и на груб терен.


Оваа измена е достапна за MASTER FWD Van.
Диференцијална блокада
Диференцијална блокада (опционално)
Избегнувајте проблеми со лизгави површини. Системот за диференцијално заклучување, достапен на верзијата RWD на комплетно новиот MASTER, го подобрува зафатот на возилото. Со брзина под 30 км на час, автоматски се вклучува кога тркалата ќе почнат да се лизгаат. Оваа одлика е особено корисна за справување со тешки ситуации при мала брзина на калливи површини.   

Достапно за одредени верзии или опции.
Помош при движење по угорници
Помош при движење по нагорнина (Стандард)
Нема повеќе проблеми со движење по нагорнина со полн товар. Помошта при движење на нагорнина го задржува притисокот на сопирачката за неколку секунди, овозможувајќи Ви да започнете безгрижно.