Caudron-Renault Rafale

 RENAULT RAFALE E-TECH HYBRID
Rafale - име, дух, приказна
Легендарниот авион, Caudron-Renault Rafale ги имаше сите генетски карактеристики на нашето ново возило: уникатна технологија, смелост, агилност и дизајн. Renault Rafale им оддава почит на експертизата, технологиите и визијата посветена на перформансите, кои произлегуваат од нашата авијациска историја.
1920 - тите воздух, железница, пат
Renault одигра пионерска улога, развивајќи мотори за автомобили, возови и авиони.
1933 чекор во аеронаутиката
Фасциниран од авијацијата и светот на аматерските воздушни трки, Louis Renault ја откупува компанијата Caudron ја создава компанијата Caudron-Renault .
1934 дизајн на Caudron-Renault Rafale
Историја на француската аеродинамика и дизајн. Овој „небесен тркач“, чие име беше инспирирано од ветрот, беше дизајниран за спортски натпревари.
1934 аеронаутичко аеродинамичко влијание
Работата на Marcel Riffard, инженерот кој го дизајнираше авионот Caudron-Renault Rafale, влијаеше на дизајнот на Renault Nervasport и Renault Étoile Filante.
успешна приказна
Овој пионерски дух, целта за одење над и подалеку, веќе беше доказ во 30-тите, кога „асовите“ на авијацијата беа Hélène Boucher, Maryse Bastié, Madeleine Charnaux, Maryse Hilsz...

Hélène Boucher
Hélène Boucher, a prodigious aviator, signs a contract with the young Caudron-Renault company in June 1934. She went on to achieve many feats: a 1000 km world record for light aircraft; an all-category 100 km international speed record; a 1000 km record with an average speed of 409 km/h.
 
On 8 July 1934, she finishes second in the Angers 12-hour race after flying her Caudron-Rafale alone for twelve hours straight. One month later, at the controls of a 140 hp Caudron-Renault monoplane, she sets the female world record with a speed of 445 kph!

и толку други рекорди...

Maryse Hilsz
Акцијата со силна волја, Maryse Hilsz имаше бројни рекорди за брзина и растојание. На 30 декември 1938 година, таа го собори рекордот на далечина за летање нон-стоп во авион од категоријата 1, во Caudron Simoun, летајќи до Порт Етјен (Мавританија) од Истрес - лет од 3.230 км.


Madeleine Charnaux
Ангажирана од Caudron-Renault, таа беше првата жена пилот која стана квалификувана за летање со слаба видливост. Наскоро таа собори голем број рекорди на контролите на нејзиниот Rafale, вклучувајќи ги женските и вкупните рекорди на брзина од 1.000 km, рекордот на дуо од 100 km, а потоа и соло рекордот.
Maryse Bastié
Таа беше првата француска авијатичарка која постави повеќе женски рекорди. Одвај еден месец откако Jean Mermoz исчезна, таа го премина јужниот Атлантик од Дакар до Натал за 12 часа и 5 минути, летајќи соло на Caudron Simoun со 220 КС, поставувајќи женски светски брзински рекорд за оваа рута.
ризик, емоција, успех
Како F1® денес, спортската авијација во 1930-тите беше лабораторија за најсовремени истражувања и развој. Високите стандарди, иновативноста и одењето на дополнителна милја се вредности кои го издржаа тестот на времето; тие се рефлектираат денес во нашите канцеларии, нашите фабрики и нашите производи. Renault Rafale е вистински пример за ова.

Фотографиите на веб-страницата www.renault.mk се симболични и служат исклучиво за информативни цели. Сите податоци и информации дадени на веб-страницата и во документите се привремени и предмет на промена. Го задржуваме правото на грешки во текстот.

Поради последиците од глобалниот недостиг на полупроводници, некои елементи на опремата прикажани на веб-страницата и во брошурата моментално не се достапни. Во сегашните услови, тешко е да се предвиди достапноста на специфичните елементи на опремата, кои можеби не можат да се добијат во конкретниот случај поради глобалниот недостиг на полупроводници. За најнови информации обратете се до најблискиот овластен застапник.