Мотори на Renault

Откријте ги нашите подобрени дизел и бензински мотори за ограничување на емисиите на честички при возење.
Дизел мотори Blue dci
Zoom sur le réservoir d'AdBlue
Иновативна технологија
Намалете ги емисиите на загадувачи со новите дизел мотори Blue dCi, опремени со уред за селективно каталитичко намалување (SCR). Оваа технологија овозможува вбризгување на амонијак (NH3) од течноста AdBlue® во катализаторот, кој ги претвора азотни оксиди во гасови кои не ја загадуваат животната средина.

Одржувана удобност при возење
Уредот за селективно каталитичко намалување не влијае на моќноста на моторот Blue dCi и ви овозможува исклучително уживање во возењето во сите услови. Намалете го загадувањето додека возите со истите перформанси.

Поедноставна технологија со помало загадување
Благодарение на сензорите во резервоарот за течност AdBlue®, одржувајте ја контролата во сите услови, а автомобилот постепено ќе ве предупредува кога ќе дојде време за полнење. Која е неговата предност? Течноста AdBlue® е достапна на повеќето бензински пумпи!

Безгрижно користење
Возете безгрижно благодарение на резервоарите за течност AdBlue® од 15 до 20 литри. Во зависност од волуменот на резервоарот, полн резервоар AdBlue® течност ќе издржи додека 6 до 8 полнење гориво!

Возете побезгрижно со стандардот Euro 6 D-Full:
Постојниот SCR катализатор беше продолжен и втор SCR катализатор беше додаден под телото. Овие катализатори овозможуваат подобро зафаќање на азотни оксиди на излезот од издувниот систем и го намалуваат загадувањето во сите циклуси на возење. 
Од 1 јануари 2021 година, сензорите за активна регенерација ќе ги заменат пасивните сензори за дизел оксидационен катализатор (DOC). Дизел возилата ќе бидат опремени и со нов EGR ладилник под висок притисок кој ќе биде рафиниран за да ги оптимизира нивоата на триење, овозможувајќи употреба на масла со низок вискозитет.
Бензински мотори со филтер за честички (француски FAP)
Zoom sur le filtre à particules (FAP)
Новиот бензински мотор на Рено...
Намалете ги емисиите на честички со новите бензински мотори со директно вбризгување TCe FAP. Овие мотори сега се опремени со филтер за честички (FAP) во системот за издувни гасови, кој ги ослободува честичките содржани во издувните гасови. Оваа технологија овозможува честичките да се задржат во микропорозна структура во форма на саќе пред да бидат согорени со автоматска и редовна регенерација. Возете возило што помалку загадува!

... загадува помалку и бара помалку одржување!
Филтерот за честички не треба да се одржува! Благодарение на процесот на регенерација, различни честички содржани во издувните гасови постојано се претвораат во јаглерод диоксид и други безопасни гасови со хемиска реакција, така што не е потребно одржување.

Истото искуство...
Уживајте во непроменетото возачко искуство! Филтерот за честички е поставен на оптимално место во системот за издувни гасови за ефикасно да се обработат честичките, но без да се намали удобноста.

...и секогаш иста потрошувачка.
Контролирајте го вашето трошење на ист начин. Новата технологија за филтер за честички нема никакво влијание врз потрошувачката на гориво или емисијата на CO₂ и ги одржува на исто ниво.

Уште помалку загадување со стандардот Euro 6 D-Full:
Од 1 јануари 2021 година, сите модели со бензински мотор ќе бидат опремени со еден или дури два филтри за честички за да се усогласат со новата еколошка норма. А за да се претворат загадувачите во поеколошки молекули, ќе се зголеми тринасочниот катализатор и ќе му се додаде уште еден тринасочен катализатор. Овие катализатори, исто така, овозможуваат подобро зафаќање на азотни оксиди за време на сите циклуси на возење на возилото, и во ладни и во екстремни услови, без потреба од додаток AdBlue.
(*) Селективно каталитичко намалување вклучува инјектирање на амонијак (NH3) од агентот AdBlue®  во катализаторот на издувниот систем. Индуцираната хемиска реакција ги претвора азотни оксиди (NOx) во гасови кои не ја загадуваат околината (пареа и безопасен азот). 
(**) Потрошувачката на AdBlue зависи од начинот на кој се користи возилото, опремата и стилот на возење. Капацитетот на резервоарот AdBlue® зависи од моделот на возилото и обично е помеѓу 15 и 20 литри.
НОВО ИСПИТУВАЊЕ НА СЕРТИФИКАЦИЈА WLTP
Регулатива која повеќе се однесува на однесувањето во возењето и дневната потрошувачка на гориво.