ВОВЕД ВО НОВИТЕ ПРОПИСИ

Да го направиме животот подобар и да овозможиме „Нулта емисија“ за сите

Нашето ветување

Renault работи напорно за да ви го олесни и подобри животот. Со децении произведуваме возила што помалку трошат, а помалку загадуваат. Посветени сме на намалување на влијанието на нашите возила врз животната средина, а нашата пионерска технологија за нула емисии (Z.E.) не поттикна да станеме лидер во одржливата мобилност со електричниот автомобил.

Како што се менуваат регулативите, сакаме да ја задржиме предноста со усвојување на новата Глобално усогласена процедура за тестирање на лесни возила (WLTP). WLTP е скок напред во обезбедувањето податоци за емисиите на CO2 кои се многу поверодостојни кога станува збор за секојдневната употреба на автомобилот.

РАЗБИРАЊЕ НА ПРОМЕНИ НА РЕГУЛАЦИИТЕ: WLTP И RDE

Разбирање на регулаторните промени: Глобално усогласена процедура за тестирање на лесни возила (WLTP) и тест за реални емисии при возење (RDE)

На 1 септември 2017 година, WLTP стапи на сила, прогресивно заменувајќи го со децении стариот протокол за сертификација NEDC (Нов европски циклус на возење). Згора на тоа, тестот за реални емисии на возење (RDE) се воведува како додаток на WLTP при одредување на вистинската употребa.
ШТО Е ПРОТОКОЛОТ ЗА СЕРТИФИКАЦИЈА?
Протоколот за сертификација е серија задолжителни тестови кои ја потврдуваат усогласеноста на новите возила на пазарот со прописите. Целта е да се утврди дали сите возила се усогласени со прописите за емисија на издувни гасови, попознати како стандарди за „анти-загадување“. сегашниот референтен стандард е Euro6. Тестирањето се одвива во лабораторија и го спроведуваат независни организации (на пр. UTAC во Франција). Тие се засноваат на стандардизирани циклуси на возење (растојание, брзина, опрема, температура итн.) и ги мерат емисиите на CO2 и потрошувачката на гориво на возилата со мотори со внатрешно согорување. Ова се стандардизирани мерења кои овозможуваат споредување на перформансите на различни модели на автомобили од различни производители. Во моментов, оваа информација е објавена во брошури и на веб-страницата на производителот.
ОД NEDC ДО WLTP
Пред септември 2017 година, важечкиот протокол за сертификација беше NEDC, дефиниран во 1980-тите. Бидејќи возилата драстично се променија во последните 30 години, WLTP постепено го заменува NEDC. 

Која е разликата? За почеток, циклусот забележан во WLTP е подолг и посилен отколку во NEDC. Брзините што се тестираат се поголеми. Температурниот опсег е поголем и се зема предвид целата опрема на возилото (види табела подолу). Ова овозможува да се добијат резултати кои се многу поблиски до денешните вредности на емисија во секојдневното возење.
СПОРЕДБА НА NEDC И WLTP
Погледнете ги разликите помеѓу тестирањето NEDC и WLTP подолу.
             
     



NEDC
WLTP         
Карактеристики     
Траење на циклусот (мин.)
Растојание  (мин.)
Просечна брзина (км/ч)
Максимална брзина (км/ч)
% време на застој     
20
11
34
120
24     
30
23
47
131
13     

Резултати          Резултатите од тестот се далеку од реалните податоци за користење


Еден резултат е достапен по модел/мотор/пренос     
Резултатите од тестот се поблиску до фактичките податоци за користење

Еден минимум и еден максимален резултат по модел/мотор/менувач
Лесно, овие пореални услови за тестирање може да покажат поголема потрошувачка на гориво и повеќе емисии, тоа не влијае на вашата вистинска потрошувачка на гориво. Тоа е едноставно попрецизен показател за употреба, бидејќи со новиот WLTP протокол, податоците за емисиите на CO2 го земаат предвид типот на возилото и неговата стандардна и дополнителна опрема. Покрај тоа, мерењето се заснова на серија резултати забележани за време на тестирањето на истиот тип на возило (за разлика од еден резултат по модел во случајот со NEDC).
ЕМИСИИ ПРИ ВОЗЕЊЕ (RDE)
Условите за WLTP циклусите се лесно построги отколку во протоколот NEDC и сепак не ги земаат предвид сите параметри на вистинската употреба на возилото. 

Но, ова е проследено со тест на реални емисии при возење (RDE). Потврдениот тест на пат на RDE во реални услови на возење го надополнува сертификатот WLTP со потврдување на реалните нивоа на емисија на издувни гасови на возилото. Renault веќе почна да ги набројува резултатите од RDE тестовите за емисија на издувни гасови за нови возила регистрирани по септември 2016 година.
ВРЕМЕНСКА РАМКА

  • Од септември 2017 до септември 2018 година, сите нови возила на пазарот (нов модел/мотор) мора да бидат сертифицирани според процедурата WLTP. 
  • Од септември 2018 година, сите нови возила што се продаваат мора да бидат сертифицирани според процедурата WLTP.
  • За да ви ги олесни работите, до крајот на 2018 година, законодавниот дом побара од сите производители да продолжат да ги наведуваат само резултатите од NEDC. Затоа, резултатите за сите возила со сертификат за WLTP ќе бидат претворени во нивниот NEDC еквивалент до самиот почеток на 2019 година. Овие вредности ќе се користат за пресметување на даноците во земјите кои оданочуваат. 
  • Од јануари 2019 година, сите објавени референтни вредности ќе се однесуваат исклучиво на вредности според WLTP.
  • Заедно со имплементацијата на протоколите за сертификација WLTP и RDE, стандардот Euro6 полека се развива, до кој возилата мора да се придржуваат за да се справат со влијанието на автомобилскиот пазар врз животната средина. Ова ќе резултира со воведување на стандардот Euro6d на 1 јануари 2020 година.
ШТО ТОА ЗНАЧИ ЗА ВАС
Важно е да се знае дека без оглед на тоа кој протокол за сертификација се користи, тоа не влијае на перформансите на возилото и на вистинската потрошувачка на гориво. 

Податоците за нивоата на емисија на CO2 и потрошувачката на гориво објавени од производителите на автомобили постепено ќе се зголемуваат бидејќи новиот протокол WLTP обезбедува попрецизни податоци за секојдневната употреба на возилата. 

Во едноставни термини, WLTP е попрецизен од NEDC, но тоа не ги менува реалните перформанси или потрошувачката на вашето возило.

НАШИ РЕШЕНИЈА

Лесно намалена потрошувачка на гориво
Продолживме со сертификацијата на нашите возила според сегашните прописи. 

Во јануари 2018 година, Renault ги претстави првите возила сертифицирани во согласност со новите прописи. И од почетокот на септември 2018 година, сите нови возила на Renault продадени во мрежата на концесионерите беа WLTP сертифицирани. Бидејќи нашата цел е и активно да учествуваме во влијанието врз животната средина, нудиме широк спектар на интелигентни и одговорни решенија во програмата Driving ECO2.
Програма за возење ECO₂
Целта на програмата Driving ECO2 е да ја намали потрошувачката на гориво и емисиите на CO2 преку оптимизирање на употребата на возилото. Возењето ECO2 се состои од карактеристики во возилото и надвор од возилото.

  • Карактеристиките во возилото вклучуваат индикатор за промена на брзината, копче за режим на еко-возење, можност за примање прегледи за возење со еко-резултат и, благодарение на еколошките совети, совети за еко-возење во реално време за оптимална потрошувачка на гориво. 
  • Карактеристиките надвор од возилото вклучуваат, на пример, еко-резултати меѓу компаниите и обука за еко-возење...

Надминување на пазарните очекувања и промени во регулативите

Renault ги почитуваше овие нови прописи (протоколи и стандарди) и продолжи да биде проактивен поставувајќи дополнителни цели:

  • Како одговор на барањата на пазарот на дизел возила, ќе ги приспособиме нашите дизел мотори со технологија за селективна каталитичка редукција за да ги намалиме емисиите на штетни материи при вистинско возење. 
  • Сите нови бензински мотори ќе бидат опремени со филтер за честички кој овозможува не само подобри перформанси, туку и помали емисии и помала потрошувачка на гориво. 
  • До 2022 година ќе бидат достапни 8 целосно електрични модели Z.E. и 12 нови електрифицирани модели (HEV, P-HEV).