РЕЧНИК ЗА E-TECH ТЕХНОЛОГИЈАТА

E-Tech Glossary
E-Tech технологија
Најдете ги сите корисни описи на компонентите на E-Tech 100% electric и E-Tech full hybrid.

A
AC (наизменична струја)
Наизменичната струја е најчестата и најкористената форма на струја од електричната мрежа. Лесно се пренесува и трансформира, има ограничени загуби на енергија. Овој тип на електрична енергија го наоѓаме во стандардните приклучоци за полнење, како што се приклучоците за домаќинство, Green'up приклучоците, ѕидните полначи Wallbox и јавните полначи.
B
BATTERY (БАТЕРИЈА)
Наизменичната струја е најчестата и најкористената форма на струја од електричната мрежа. Лесно се пренесува и трансформира, има ограничени загуби на енергија. Овој тип на електрична енергија го наоѓаме во стандардните приклучоци за полнење, како што се приклучоците за домаќинство.
Green'up приклучоците, ѕидните полначи Wallbox и јавните полначи.
C
COMBO CCS T2
COMBO CCS T2 (Combo Charging System – Type 2) значи комбиниран систем за полнење Тип 2. Kомбинира стандардeн приклучок од тип 2 за бавно полнење и дополнителен приклучок за брзо полнење. 
Денес, речиси сите електрични возила за европскиот пазар се опремени со исклучително моќниот и флексибилен Combo CCS конектор кој исто така е лесен за користење. Поврзувањето Combo CCS може да испорача повеќе од 300 kW моќност.
D
DC ПОЛНЕЊЕ (ПОЛНЕЊЕ СО ДИРЕКТНА СТРУJА)
DC се однесува на процесот на полнење на електрично возило со директна струја. Полнењето со директна струја е побрзо од полнењето со наизменична струја и е достапно кај специјализираните брзи полначи кои обично се наоѓаат во близина на автопати.
Директната струја овозможува директно и моќно полнење на батеријата, што значително го скратува времето на полнење. Сепак, DC полначите се многу поретки и генерално поскапи за употреба.
DC (директна струја)
Директната струја е друг вид струја. Тоа е форма на електрична енергија што се складира во батеријата на возилото. 
Претворањето на наизменична струја во еднонасочна е можно на специјални станици за полнење кои овозможуваат исклучително брзо полнење.
ДОСЕГ
Досегот на возило со технологија E-Tech го покажува бројот на километри што може да се поминат по едно полнење на батеријата до полн капацитет или по едно полнење на батеријата до полн капацитет и полнење на резервоарот за гориво до врвот. Вредноста се одредува врз основа на проценетата потрошувачка во согласност со процедурата за тестирање WLTP. 

Досегот на електричното возило E-Tech 100% го покажува бројот на километри што возилото може да ги помине помеѓу две полнења (од 100% до 0%) во циклусот на возење WLTP. Имајте предвид дека досегот ќе биде помал во реалните услови на возење. 

Досегот на целосно хибридно возило E-Tech се пресметува како опсег на возило со термички мотор, каде што досегот на целосно хибридно возило кој е малку поголем поради намалената потрошувачка.
E
E-TECH
Renault технологија за сите возила кои поддржуваат 100% електричен режим. Не вклучува благи хибридни технологии. 
Технологијата е поделена на три подтипови:
  • E-Tech s100% електрични: се однесува на електрични возила како што е Megane E-Tech 100% electric.
  • E-Tech plug-in хибрид: се однесува на plug-in хибриди како што е Captur E-Tech plug-in хибрид.
  • E-Tech целосен хибрид: се однесува на стандардни хибриди кои не се полнат како што е Austral E-Tech целосниот хибрид.
    ЕКО РЕЖИМ НА РАБОТА
    Овој начин на работа помага да се зачува електричниот опсег на моделот Renault E-Tech. Бидејќи ја ограничува работата на одредени функции како што се греење и климатизација, вашето возило троши помалку.
    K
    КАБЕЛ 16 А ЗА ПОЛНЕЊЕ ВО ДОМАШНИОТ ПРИКЛУЧОК (ФЛЕКСИ ПОЛНАЧ)
    Кабелот за полнење се користи за поврзување на возилото со армиран или обичен приклучок за домаќинство (со заземјување) и е дизајниран за повремено полнење дома. Кабелот е опремен со единица за комуникација и контрола, која гарантира целосно безбедно полнење (режим 2). Кабелот има два типа на поврзување, во зависност од приклучоците. Едниот крај е компатибилен со европскиот стандард за возила (тип 2), а другиот со приклучоци за домаќинство.
    КАБЕЛ ТИП 2
    За побрзо полнење на електрични и plug-in хибридни возила: овој кабел ви треба за полнење на вашето возило на домашна станица за полнење или на јавна станица за полнење со моќност до 43 kW. 
    Кабелот е во согласност со европскиот стандард, се состои од тип 2 конектор на секој крај и користи режим 3 за да комуницира помеѓу возилото и станицата за полнење.
    КОРИСЕН КАПАЦИТЕТ
    Корисниот капацитет ја означува количината на енергија што всушност се користи во батеријата на вашето Renault со технологијата E-Tech. Капацитетот е изразен во kWh. 
    Корисниот капацитет е под влијание на неколку фактори, како што се температурата, староста на батеријата и циклусите на полнење и празнење. Вистинскиот број на километри што може да ги помине вашето електрично возило по едно полнење зависи од корисниот капацитет.
    ДОМАШНО ПОЛНЕЊЕ
    Помоќно, ефикасно и побрзо решение за полнење од стандардниот домашен приклучок. Бидејќи вклучува системи за управување со полнење и заштита од пренапон, домашната станица за полнење овозможува побезбедно полнење со моќност од 3,7 до 22 kW. Најзастапени се еднофазни полначи со наизменична струја од 7,4 kW и трифазни полначи со наизменична струја од 11 kW.
    KW
    Единица за мерење на моќноста на електричната опрема и киловатните ознаки. 
    Киловат може да ја означи моќноста на моторот, без разлика дали е електричен или термомотор. Може да укаже и на моќноста. Забелешка: 1 kW = 1,36 КС.
    KWH
    Единица за мерење на количината на енергија складирана во погонската батерија и симболот за киловат часови. 
    Технички, одговара на моќноста од 1 kW потрошена за еден час. Во пракса, батерија со капацитет од 60 kWh теоретски може да испорача 60 kW за еден час.
    KWH/100 KM
    Единица за мерење на просечната потрошувачка на електрична енергија во електрично или plug-in хибридно возило над 100 km. Оваа мерка е иста како потрошувачката во литри на 100 km, важи за електрифицирани возила. 
    Нашите E-Tech 100% електрични возила трошат околу 15 kWh / 100 km, односно трошат 15 kWh електрична енергија на секои 100 km. Мерењата се вршат во согласност со процедурата за тестирање WLTP.
    M
    MODE 1, 2 ИЛИ 3 - МЕТОДИ НА ПОЛНЕЊЕ
    Кабелот за полнење на електрично возило може да се подели во три категории, во зависност од тоа кој метод за полнење со наизменична струја го поддржува: 

    Режим 1: наједноставниот и најстариот начин на полнење. Стандардниот кабел е комбиниран со приклучок за домаќинство и приклучок од тип 2 за електрично возило. Иако режимот 1 е најбавниот начин на полнење, тој гарантира најлесна употреба. Треба да се напомене дека режимот 1 нема вградени безбедносни контроли и контроли за полнење. 

    Режим 2: Иако е побрз од режимот за полнење во режим 1, режимот 2 бара употреба на специјален кабел со вграден систем за заштита. Опремен е со заштита од пренапон и краток спој и е побезбеден за возилото и околината. 

    Режим 3: најбрзиот и најнапредниот начин на полнење. Дизајниран е за полнење на посебен тип станици за полнење (домашни или јавни), има вградена функција за управување со полнењето и обезбедува попрецизна контрола и поголема безбедност.
    P
    ПОЛНЕЊЕ СО ИЗМЕНИЧНА СТРУЈА
    Полнењето со наизменична струја е исто така најконвенционалниот начин за полнење на електрично возило. Кога ќе го приклучите возилото во AC полнач, вградениот полнач ќе ја конвертира струјата на полнење пред да стигне до батеријата. Полнењето со наизменична струја е генерално побавно од полнењето со еднонасочна струја, но неговата предност е што е почеста и пораспространета (можност за полнење дома или на работа).
    R
    РЕГЕНЕРАТИВНО СОПИРАЊЕ
    Регенеративното сопирање ја претвора кинетичката енергија во електрична енергија и потоа автоматски ја полни батеријата со неа. Системот за собирање енергија се активира при сопирање за да се зголеми опсегот на возилото. Батеријата се полни секогаш кога возачот ќе го ослободи притисокот од педалата за гас или кога ќе ги притисне сопирачките.
    T
    ТИП 2
    Стандарден европски приклучок за полнење испорачан со електричното возило. Сега е вграден во глобалниот приклучок Combo CCS. Приклучокот од тип 2 е погоден за полнење со моќност до 43 kW. Тип 2 конектор е стандарден европски конектор за полнење електрични и plug-in хибридни возила со наизменична струја. Сега е вграден во глобалниот конектор Combo CCS, уште еден стандарден европски конектор што се користи во Европа и други земји. Обезбедува високоефикасно поврзување и прецизна контрола на полнењето, а со тоа и поефикасно полнење на возилото. Конекторот Тип 2 обично се користи за полнење на возила во режим 2 и режим 3 и е достапен на јавни и приватни станици за полнење.
      ТОПЛОТНА ПУМПА
      Опрема за загревање на патничкиот простор на електрично возило. Топлинската пумпа значително ја намалува потрошувачката на електрична енергија и го зголемува опсегот на возење кога надворешните температури паѓаат под 15 °C.
        U
        (УЛТРА-) ПОБРЗО ПОЛНЕЊЕ
        Станицата за полнење може да се смета за брза ако дозволува полнење со моќност поголема од 43 kW. За да обезбеди толку моќно полнење, мора да има трифазна врска за полнење со директна струја. 

        Кабелот за полнење, вграден во станицата за полнење, овозможува полнење на батеријата без користење на кабелот испорачан со возилото, со што се обезбедува исклучително моќно полнење. 

        Ова во основа значи дека можете да ја наполните батеријата на возилото до 80% капацитет за само 30 минути. Најмоќните станици за полнење овозможуваат полнење со моќност до 350 kW.
          ВКУПЕН КАПАЦИТЕТ
          Вкупниот капацитет на батеријата го означува максималното количество енергија што батеријата може да ја складира за да обезбеди долгорочна работа додека ја одржува нејзината ефикасност. Капацитетот е изразен во kWh. 
          Со други зборови, вкупниот капацитет го означува вкупното количество енергија во батеријата, додека корисниот капацитет ја означува количината на енергија навистина достапна за возење.
            W
            WLTP
            WLTP (Светска хармонизирана процедура за тестирање на лесни возила) е кратенка од Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure. Како дел од оваа тест процедура се воспоставуваат точни услови за тестирање на сите марки на возила, што овозможува пренос и споредба на важни информации за потрошувачите и законодавците, како што се: 
            • потрошувачка на гориво или електрична енергија, досег на електрично или приклучно хибридно возило, вредности на емисија на загадувачи кои се многу посоодветни за секојдневна употреба. 
            • досег на електрично или приклучно хибридно возило. 
            • емисиони вредности на загадувачки материи кои се многу посоодветни за секојдневна употреба.

            ОТКРИЈТЕ ПОВЕЌЕ

            Renault Megane E-Tech 100% électrique
            Megane E-Tech 100% electric
            Контролирајте ја технологијата.
            Превземи контрола.
            Renault Megane E-Tech 100% électrique
            Повеќе за E-Tech технологијата
            Богата понуда која вклучува по нешто за секого!
            Austral E-Tech full hybrid
            Austral E-Tech full hybrid
            Контролирајте ја технологијата.
            Превземи контрола.