КОЛКУ ТРОШИ ЕДНО ХИБРИДНО ВОЗИЛО?

E-Tech full hybrid - consumption - Renault
Хибридната технологија E-Tech ги заштедува вашите пари
Нашите целосно хибридни возила имаат паметен електронски систем за управување со моторот кој помага да се намали потрошувачката на гориво. 
Во зависност од потребата и со цел да се намали потрошувачката на гориво, електромоторите и термомоторот можат да работат поединечно или во комбинација

КОРИСНИ ИНФОРМАЦИИ

  E-Tech full hybrid
заштеда на гориво до 40%
градско возење на електричен погон до 80% 
брзина на електрично возење до 130 km/h*
опсег во електричен режим до 5 минути
капацитет на батеријата во kWh до 2 kWh
можност за полнење во штекер или полнач не
собирање енергија да
автоматско стартување во 100% електричен режим да
технологија 1 погонска батерија + 2 електрични мотори + 1 термомотор + 1 автоматски менувач

*во зависност од верзијата



ПОТРОШУВАЧКА НА ЦЕЛОСНИ ХИБРИДНИ ВОЗИЛА E-TECH

Целосните хибридни возила се дизајнирани да го олеснат патувањето и секојдневниот живот. Бензин, електрична енергија, опсег... Подолу нудиме неколку важни информации за целосната хибридна технологија E-Tech.
ЗАШТЕДА НА ГОРИВО
E-Tech full hybrid - fuel savings - Renault
Заштеда на гориво
Главната разлика во споредба со возилата со внатрешно согорување е заштедата на гориво. Таа може да биде до 25% на „комбинирани“ патувања (комбинација на автопат, земјени патишта итн.), па дури и до 40% во градот. *WLTP протокол
УПРАВУВАЊЕ СО ПОТРОШУВАЧКА
E-Tech full hybrid - managing consumption - Renault
Управување со потрошувачка
Со автоматско менување на режимот на работа (електричен, хибриден или термички погон) и користење на регенеративно сопирање, целосните хибриди трошат помалку гориво од еквивалентни модели со термички мотор. Системот за управување со енергија континуирано и независно ја контролира потрошувачката.
ЕЛЕКТРИЧНО ВОЗЕЊЕ
E-Tech full hybrid - electric driving - Renault
Електрично возење
Кога зборуваме за целосно хибридни возила, го нагласуваме времето на возење во електричен режим, наместо досег. Батериите на целосно хибридните возила E-Tech се полнат во зависност од тоа колку често сопирате и забавувате, така што опсегот не може прецизно да се пресмета. Без разлика, проценуваме дека во градот ќе мозете да возите до 80 %, на 100% електричен погон.
ПОТРОШУВАЧКА НА ЦЕЛОСНИ ХИБРИДНИ ВОЗИЛА E-TECH
ПОТРОШУВАЧКА НА ЦЕЛОСНИ ХИБРИДНИ ВОЗИЛА E-TECH
  • Austral E-Tech целосен хибрид од 4,6 L / 100 km* km*
  • Clio E-Tech целосен хибрид од 4,1 L / 100 km*
  • Captur E-Tech целосен хибрид од 4,7 L / 100 km*
  • Espace E-Tech целосен хибрид од 4,6l/100*

*WLTP стандард  

ВАШИ ПРАШАЊА ЗА ПОТРОШУВАЧКАТА НА ХИБРИДНИ ВОЗИЛА

ЗА ШТО СЛУЖИ ПОГОНСКАТА БАТЕРИЈА?
Погонската батерија служи за складирање на енергијата што возилото ја користи кога се движи на хибриден и 100% електричен погон.
КАКО СЕ ПОЛНИ БАТЕРИЈАТА?
Постојат два начини за полнење на батеријата на погонот:
  • со собирање енергија во фазите на сопирање и забавување, т.е. со регенеративно сопирање (кинетичката енергија генерирана од работата на тркалата се претвора во електрична енергија)
  • со оптимизирање на термичкиот мотор (во режим на хибриден или термички погон) за да може да произведува електрична енергија.
    ДАЛИ МОЖЕ ДА СЕ РЕЦИКЛИРААТ БАТЕРИИТЕ НА ЕНЕРГИЈАТА?
    Renault во соработка со специјализирани индустриски партнери овозможува рециклирање на батерии од електрични и хибридни возила.

      откријте

      E-Tech 100% elctric - Renault
      Повеќе за E-Tech технологијата
      Богата понуда која вклучува по нешто за секого!
      E-Tech plug-in hybrid - Renault
      Austral E-Tech full hybrid
      Контролирајте ја технологијата. 
      Превземи контрола.