KAKO РАБОТИ ХИБРИДНОТО ВОЗИЛО?

E-Tech full hybrid - how does it work - Renault
Начин на работа на E-Tech целосна хибридна технологија
Целосните хибридни возила E-Tech не треба да се полнат на електричната мрежа и се еколошки и финансиски профитабилна опција за возење и обезбедуваат задоволство и едноставност во секојдневното возење.

    НАШИТЕ ХИБРИДНИ ПОГОНИ

    Нашите хибриди имаат сериско-паралелна архитектура, што значи дека можат да работат на 100% електричен, хибриден (електричен + термомотор) или термички погон.

    Погоните на хибридот E-Tech се состојат од два електромотори и еден термомотор.

    Иновативната технологија на возилото (паметен менувач, систем за управување со енергија, регенеративно сопирање) овозможува наизменично активирање и комбинација на различни погони, што ги подобрува перформансите на возилото и ја намалува потрошувачката. 

    E-Tech погонските единици се карактеризираат со извонредно забрзување, динамичен одговор, помали емисии на COշ и помала потрошувачка на гориво.

    РАЗЛИЧНИ ВИДОВИ НА ПОГОН

    Хибридниот погон се состои од два главни мотори кои наизменично или заеднички ги придвижуваат тркалата. Дознајте повеќе за различните типови на погони:
    100% ЕЛЕКТРИЧЕН ПОГОН

    При стартување на возилото, 100% електричниот погон автоматски се активира и нема потрошувачка на гориво. По тивко движење од место, во овој режим на работа (во зависност од стилот на возење и моделот*) можно е да се вози до пет минути со брзина до 130 km/h.

    *Austral E-Tech full hybrid 200
    ХИБРИДЕН ПОГОН
    Овој начин на работа подразбира истовремено користење на два извори на енергија додека возите. 
    На пример, бензинскиот мотор му помага на електричниот мотор да ги одржува перформансите и да постигне динамика. Двата мотори работат во комбинација за да ја зголемат моќноста на возилото, што се нарекува паралелно-хибриден режим. Во случај на мал капацитет на батеријата, два мотора можат да работат истовремено, при што само електричниот мотор ги движи тркалата. Во конкретниот случај, електронскиот контролен систем го активира термичкиот мотор за да ја намали вкупната потрошувачка и да ја наполни батеријата. Со други зборови, возилото работи во сериско-хибриден режим.
    ТЕРМИЧКИ ПОГОН
    Кога тркалата го придвижува само термичкиот погон, возилото се движи со оптимална брзина со која ја полни батеријата. На тој начин се намалува вкупната потрошувачка на возилото, а дополнителната енергија се складира во батеријата за потребите на 100% електрично возење.
    НАИЗМЕНИЧНА АКТИВАЦИЈА НА ПОГОНИ

    Можете да го прилагодите изборот на погон на два начина:
    • Автоматски, со помош на електронски контролен систем: овој систем ја анализира состојбата на полнење на батеријата, потребата за забрзување и видот на патот и соодветно го избира соодветниот погон за да помогне да се обезбедат оптимални перформанси. .
    • Рачно, преку таблата со инструменти (важи само за plug-in хибриди), при избор на 100% електричен режим.


    УПРАВУВАЊЕ НА ПОЛНЕЊЕТО

    Батеријата на целосно хибридно возило

    Се полни исклучиво со собирање на кинетичка енергија при возење. Тоа значи дека целосните хибридни возила не треба да се полнат на електричната мрежа, бидејќи имаат систем кој ја собира енергијата создадена со сопирање или забавување. Таков начин на полнење е доволен за целосно полнење на батеријата.

    ВАШИ ПРАШАЊА ЗА ХИБРИДНАТА РАБОТА

    КАКО ВОЗИЛОТО НАИЗМЕНИЧНО ГИ АКТИВИРА РАЗЛИЧНИТЕ ПОГОНИ?
    Со помош на електронски систем, возилото автоматски се префрла помеѓу електричен, хибриден и термички погон. За да обезбеди најдобар биланс на перформанси и потрошувачка, го зема предвид следново:
    • моќта на притискање на педалата за гас (т.е. побарувачката за забрзување)
    • типот на патот по кој возите
    • ниво на полнење на батеријата.
     При движење од место, стабилно возење и нормално забрзување, хибридното возило главно користи електричен мотор. Со посилно притискање на педалата за гас, на пример, кога на возилото му треба повеќе сила за да надмине одреден терен (стрмно искачување и сл.) или кога батеријата не е доволно наполнета, возилото ќе го активира термичкиот мотор. Во зависност од потребата, термомоторот дополнително ќе го снабдува електромоторот (хибриден погон) или ќе работи самостојно (термички погон).
    ДАЛИ ХИБРИДНО ВОЗИЛО МОЖЕ ДА РАБОТИ БЕЗ БЕНЗИН?
    Не, такво нешто не е можно.
    Дури и ако батеријата е испразнета, хибридниот погон продолжува да работи благодарение на термичкиот мотор. Сепак, обратното не е можно: хибридниот и електричниот погон се користат наизменично со термичкиот погон, но не можат целосно да го заменат. Ако хибридното возило остане без бензин, другите режими накратко ќе го заменат пред целосно да сопре.
    КОЛКУ ТРАЕ БАТЕРИЈАТА НА ХИБРИДНОТО ВОЗИЛО?
    Бидејќи работи и на топлинска енергија, хибридното возило не ја користи погонската батерија во секое време. Оттука, потрошувачката на батеријата е постепено и не предизвикува доволно губење на капацитетот што би ја оневозможило работата на возилото.
    Освен тоа, доколку го заштитите возилото од екстремни температури, особено од студ, батеријата може да трае до крајот на животниот век на возилото.
    Батериите на хибридните возила на Renault се покриени со гаранција до осум години или 160.000 km.

    откријте

    E-Tech 100% elctric - Renault
    Повеќе за E-Tech технологијата
    Богата понуда која вклучува по нешто за секого!
    E-Tech plug-in hybrid - Renault
    Austral E-Tech full hybrid
    Контролирајте ја технологијата. 
    Превземи контрола.