Со помош на електронски систем, возилото автоматски се префрла помеѓу електричен, хибриден и термички погон. За да обезбеди најдобар биланс на перформанси и потрошувачка, го зема предвид следново:
- моќта на притискање на педалата за гас (т.е. побарувачката за забрзување)
- типот на патот по кој возите
- ниво на полнење на батеријата.
При движење од место, стабилно возење и нормално забрзување, хибридното возило главно користи електричен мотор. Со посилно притискање на педалата за гас, на пример, кога на возилото му треба повеќе сила за да надмине одреден терен (стрмно искачување и сл.) или кога батеријата не е доволно наполнета, возилото ќе го активира термичкиот мотор. Во зависност од потребата, термомоторот дополнително ќе го снабдува електромоторот (хибриден погон) или ќе работи самостојно (термички погон).